Komunikační dovednosti hrou

Komunikační dovednosti hrou
Důležitá je praxe a u komunikačních dovedností to platí trojnásobně.

Co Vás tedy v našem kurzu komunikačních dovedností hrou čeká?

Během dvoudenního kurzu si zábavnou formou připomeneme všechny základní druhy komunikace, ukážeme si jakých chyb se vyvarovat a nově nabyté dovednosti procvičíme prostřednictvím deskové hry – trenažéru komunikačních dovedností Networker.

Obsah kurzu Komunikační dovednosti hrou: Co je komunikace. Struktura komunikace a druhy komunikace. Základní pravidla efektivní komunikace. Trénink komunikačních dovedností. Poruchy a chyby v komunikaci. Techniky pro zefektivnění komunikace. Pravidla pro diskusi ve skupině. Trénink komunikačních dovedností. Diskuse a prostor na otázky.

Kurz je určen: Pracovníkům call center nebo zákaznického servisu, obchodníkům, recepčním, asistentkám asistentkám top managementu, office managerům, HR, živnostníkům, drobným podnikatelům a všem, kteří při výkonu svého povolání přicházejí do styku s dalšími lidmi.

Délka kurzu: dvoudenní kurz (2 x 8 hod)

Lektor: Michal Sarbu / Jan Bureš

Typ kurzu: otevřený / uzavřený

Počet účastníků: 5 – 16

Objednat
koupit